כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 19 באוגוסט 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

כל הנכסים המשמשים כמקלט למשקיעים בעתות מצוקה (ואותם הצגתי בסקירה הקודמת) לא עלו השבוע. האם המשמעות היא שחששות המשקיעים פגו? האם הפחתת הדריכות דווקא תגרום למשקיעים "להיתפס עם המכנסיים למטה"? מאמר שפורסם ביום שישי ב- Market Watch דווקא הציג 7 סיבות לכך ששוק המניות ניצב בפני ירידה, וגם גורו ההשקעות ג'ים קרמר הצביע השבוע על מניות שהסיכוי שיתחזקו אם הבורסות ירדו גבוה.

אנחנו, כרגיל, פטורים מהטרדות האלה. לא בגלל שטלטלה בשווקים תפסח על אלה בהם אנו פעילים, אלא מכיוון שאנו סומכים על אסטרטגיות המסחר הטכניות שיספקו לנו איתותים קונקרטיים גם כשהשוק יתהפך, ועל פקודות קטיעת ההפסד שיגנו עלינו.

 רוצים ללמוד את אסטרטגיות המסחר שלי? להיעזר בניסיון שלי כדי לשפר את התוצאות שלכם? 
ללמוד להרוויח בעקביות ובהרגשת ביטחון? בואו נדבר!


סיכום השבוע שחלף

צפון קוריאה, ונצואלה... דווקא עניינים בתוך הממשל של טראמפ משכו את תשומת הלב השבוע. וכמובן אירועי הטרור באירופה.

מטבע החזק ביותר במהלך השבוע שחלף היה ה- CAD, והחלש ביותר ה- GBP. הזהב והנפט נחלשו מעט, בעוד הנפט שהחל את השבוע בירידות סיים אותו כמעט במחיר בו נפתח. מדדי המניות המרכזיים בבורסה האמריקאית סיימו שבוע אדום נוסף, בעוד באירופה חלקם הצליחו לסיים אותו במחיר גבוה מזה שבו הוא נפתח.

שלושת הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת נכנסו לפעולה במהלך השבוע. ה- GBP/AUD נכנס לפעולה ביום שלישי והגיע ליעד הרווח. מהרעיון על ה- GBP/JPY אני מצפה למהלך גבוה יותר מיחס הסיכוי סיכון הרגיל של 1:1. הוא נכנס לפעולה מוקדם מדי - בלילה שבין ראשון לשני, ועשה מהלך לא מספיק גדול בטרם שינה כיוון. הרעיון על ה- WTI נכנס לפעולה ביום שני בשעות אחר הצהריים והניב וכשל.

ולשבוע הקרוב,

AUD/USD
האם התיקון של מהלך העליות האחרון הסתיים והצמד בשל למהלך עליות נוסף? פריצת השיא של יום חמישי תצביע על סיכוי גבוה יחסית לכך (בהתאם לתבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר).







CAD/JPY
תבנית דומה לקודמת...









EUR/NZD
ועוד אחת, הפעם לכיוון שורט...









NZD/JPY
ועד אחת ל-לונג...










מדדי המניות בבורסה האמריקאית
שבוע שני ברציפות שמדד ה- SPX, ורביעי ברציפות שמדדי ה- NASDAQ וה- RUSSELL 2000 יורדים... נפחי המסחר עדיין לא מצביעים על בעיה, וגם הגרף השבועי עדיין נמצא במגמת עלייה ברורה, אך הממוצעים הנעים בהם אני נעזר כדי להגדיר את המגמה במסגרת זמן יומית מצביעים כבר על היפוך. מובן שהם עשויים להתהפך חזרה...

גם ברמה הסקטוריאלית הצבע האדום בלט השבוע, אם כי שלושה מהסקטורים (מבין הקטנים יותר) צבועים ירוק.



לאן הכיוון מכאן?
בהתבסס על אסטרטגיות המסחר שלי, מדד ה- RUSSELL 2000 סיפק, במסגרת זמן יומית, איתות לשורט (שפעל היטב) כבר לפני 10 ימים, והשניים הגדולים יותר, ה- SPX וה- COMP עשו זאת במהלך השבוע האחרון... מאז שהתקבלו האיתותים האלה השוק לא סיפק אף אינדיקציה סותרת.

כמובן שכדי לחנוך עסקה כל אחד מאתנו חייב לקבל איתות קונקרטי המבוסס על אסטרטגיות המסחר הבדוקות שלו!


שבוע מסחר מוצלח לכולם!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה