כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 12 באוגוסט 2017

סקירת השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שחלף עמד בסימן התחממות הגזרה האמריקאית - צפון קוריאנית. יחד עם זאת, הפיצוץ עשוי להגיע דווקא מוונצואלה. ה- "פונדמנטליסטים" שבינינו מחפשים את הנכסים שאמורים להתחזק במצב כזה (הטריידרים סתם נהנים מהתנודתיות הגבוהה...). מבין המטבעות, המועמדים הטבעיים הם ה- CHF וה- JPY שאכן התחזקו השבוע, אך עוד יותר מהם התחזק בשבוע שחלף ה- EUR.

הזהב הוא מועמד טבעי נוסף, והוא התחזק השבוע ביותר מ- 2% ביחס לדולר האמריקאי. נכס נוסף שנכנס בגדול לרשימת המקלטים הוא ה- BITCOIN, שהתחזק השבוע ב- 22% ונמצא בשיא כל הזמנים שלו...

המטבע החלש ביותר השבוע היה ה- NZD, מחירו של הנפט דשדש, ומדדי המניות היו אדומים השבוע. מניית העם, TEVA המשיכה בצלילתה... אגב צלילת מניית טבע, בהמשך השבוע אפרסם מאמר או סרטון קצר בנושא כך שמי שמומלץ לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלי (אם תעשו "לייק" לדף גדל הסיכוי שפייסבוק יעדכן אתכם כשאעלה את הפוסט)

שניים מהרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת (CAD/CHF, NZD/CHF) נכנסו לפעולה והגיעו בקלות ליעדי הרווח שלהם. חבל שהפעלת הטריגר התרחשה ביום שני בשעה 11:00, מוקדם מדיי לטעמי לחניכת עסקאות המבוססות על מסגרת זמן יומית.


ולשבוע הקרוב,

GBP/AUD
ב- 3/8 הצמד סיפק איתות לשורט באסטרטגיית חזרה למגמה, והנר של יום שישי האחרון מספק איתות נוסף. ירידה מתחת לנמוך של יום שישי תשלים את התבנית.








GBP/JPY
בסקירה הקודמת הצגתי משולש בתוכו כלוא הצמד. הנר של יום חמישי האחרון שבר את קו התמיכה, וזה של יום שישי סיפק פין בר ל-לונג הנוגע בקו התמיכה. מבחינה טכנית מדובר באיתות לגיטימי לרכוש את הצמד, ובכל זאת, כנראה מכיוון שכל גוף הנר נמצא מתחת לקו התמיכה, אני חושש שהסיכוי של האיתות הזה ליצר מהלך עליות מספק קטן יחסית.





נפט (WTI)
בסקירה מה- 29/7/2017 הצגתי את התעלה העולה בנפט, וציינתי שבמצב כזה אני מחפש רק איתותי רכש. עברו שבועיים והאיתות הגיע...

בזכות התעלה העולה פוטנציאל הרווח גבוה יותר מהרגיל (אגב, אחוזי ההצלחה לאו דווקא גבוהים מהרגיל!)





מדדי המניות בבורסה האמריקאית
שני המדדים העיקריים של בורסות המניות האמריקאיות ירדו בכ- 1.5% בשבוע שחלף, בעוד מדד המניות הקטנות ירד בכ- 2.7%. ירידות "שגרתיות" לחלוטין בעצמתן ובנפח המסחר בהן. בפרספקטיבה יומית, יום חמישי הוא זה שעשה את עיקר הנזק, וביום שישי המחירים תקנו חלק מהירידות.

מבחינה סקטוריאלית, 3 מתוך 10 הסקטורים ירדו בשבוע שחלף ביותר מ- 2%, 4 ירדו ביותר מ- 1%, אחד ירד בפחות מאחוז ושניים בלבד נותרו ללא שינוי.

גם השבוע השוק לא מספק איתותים קונקרטיים בהתאם לאף אחת מהתבניות שלי, וכמו שכבר כתבתי בעבר, אני מצפה שלפחות עד לסיום חודש אוגוסט לא יתרחשו מהלכים דרמטיים. כמובן שההתדרדרות הביטחונית אתה התחלנו את הסקירה עשויה להוות טריגר לתחילת מהלך הירידות עוד קודם לכן.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה