כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 4 במאי 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין הצמדים שהוצאו למעקב בסקירה הקודמת, רק ה- EUR/GBP נכנס לפעולה אך לא ביצע מהלך מספק כדי להגיע ליעד הרווח, שינה כיוון ועבר את מחיר קטיעת ההפסד. יחד עם זאת, מתגבשת בצמד תבנית היפוך מגמה חדשה כך שהצמד מומלץ למעקב לונג גם השבוע.


EUR/GBP
הצמד ייצר במהלך השבוע שעבר את הרגל השנייה של תבנית "היפוך מגמה עם רצועות בולינג'ר", ואם ממקומו הנוכחי יעלה מעל 0.8259 (הקו השחור) הדבר יהווה איתות לונג. מיקום מחיר קטיעת ההפסד מתחת לרגל השנייה (הקו האדום).

 




AUD/USD
במהלך יום שישי ביצע הדולר האמריקאי מהלך של התחזקות משמעותית מול רוב המטבעות, אך סיים את היום שוב בצד החלש יותר, ואגב כך ייצר פין בר גדול מולם - מסר ברור לגבי חולשתו. התבנית מול הדולר האוסטרלי היא, לטעמי, האיכותית ביותר.





GBP/JPY
הצמד, שהוזכר גם בסקירה הקודמת, פרץ את הגבול העליון של משולש מתכנס, אך לאור הנר העוטף העצמתי של יום שישי נראה שמדובר היה בפריצת שווא. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.






NZD/CHF
מאז סוף מרץ השנה, הצמד כלוא בתוך תעלה יורדת. ביום שישי האחרון הוא יצר תבנית היפוך פין בר כמעט מושלמת בסמיכות לקו ההתנגדות...







NASDAQ
למרות התנודתיות הגבוהה, מאז ה- 7 למרץ ניתן להבחין בקו התנגדות יורד ברור. ימים חמישי ושישי האחרונים יצרו יחדיו תבנית היפוך על קו ההתנגדות, כך ששבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.






DAX
מדד ה- DAX (גרמניה) מתמודד עם הוא עם קו התנגדות יורד, וביום שישי יצר נר עוטף בסמיכות לו. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות לשורט.
יחד עם זאת, מעניין לראות שקו ההתנגדות הזה מהווה את קו הצוואר למעין תבנית ראש וכתפיים הפוכה, כך שפריצתו בימים הקרובים תהווה איתות לונג!
במקרה של תנועה כלפי מעלה, סוחרים שמרנים ימתינו עם רכישת המדד עד שקו הצוואר יוכיח את מהימנותו כקו תמיכה.



השבוע הקרוב עתיר בימי אבל וחג... יש לקחת זאת בחשבון מבחינת היכולת שלנו לסחור ברמת הריכוז הנדרשת!
שבוע מסחר מוצלח לכולם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה