כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 27 באפריל 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין הצמדים שהומלצו למעקב בסקירה הקודמת, רעיון המסחר על ה- GBP/USD נכנס לפעולה ביום רביעי אך לא הצליח להשלים את המהלך. מצד שני, הוא גם לא עבר את מחיר קטיעת ההפסד; הרעיון הדומה ב- GBP/CAD כלל לא נכנס לפעולה; ה- AUD/NZD הופעל גם הוא ביום רביעי והגיע ליעד הרווח; ה- EUR/NZD לא סיפק איתות כניסה.

ולשבוע הקרוב...

EUR/GBP
בנרות שבועיים, הצמד כלוא מאז סוף יולי שנה שעברה בתוך תעלה יורדת, אך בגרף היומי מתגבשת תבנית היפוך מגמה. אין סתירה בין שני הדברים, מכיוון שיעד הרווח של תבנית ההיפוך נמצא הרבה לפני קו ההתנגדות של התעלה היורדת...






GBP/JPY
מזה כחודשיים הצמד כלוא בתוך משולש מתכנס. עשוי לספק הזדמנות אטרקטיבית בהגיעו לקו התמיכה או בהתבססות מעל קו ההתנגדות.







CAD/JPY
מאז תחילת השנה הצמד כלוא בתוך שופר, ובשבועיים האחרונים ביצע תיקון קטן למהלך הירידות האחרון. שבירת מחיר 92.28 מהווה איתות כניסה לשורט לעבר קו התמיכה.






AUD/CHF
בתחילת אפריל הצמד פרץ אזור התנגדות, "עלה מדרגה", וכעת הוא מתבסס מעל לאזור ההתנגדות שאמור להפוך לאזור תמיכה. נר או תבנית היפוך למהלך הירידה האחרון יהווה איתות לרכוש את הצמד.






EUR/AUD
פריצת קו ה- 1.4965 תשלים תבנית היפוך ותאותת לרכוש את הצמד. יש לקחת בחשבון שיתכן שכעת מדובר בהשלמת ה- "ראש" בתבנית ראש וכתפיים הפוכים, כך שעדיין צפוי לנו תיקון נוסף...





מדדי המניות
מדדי המניות של הבורסה האמריקאית התחילו את השבוע שעבר בשלושה ימי עליות וסיימו ביום שישי אדום שמחק את רוב העליות...  אינני מזהה תבנית קונקרטית, אלא רק שתי נקודות הראויות לציון:

  1. התנודתיות בשווקי המניות עולה (רצועות הבולינג'ר מתרחבות).
  2. מתבססת תבנית מחירים יורדת (lower highes).

שבוע מסחר מוצלח לכולם!













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה