כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שני, 23 בדצמבר 2013

ניתוח שווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע האחרון לשנת 2013 והגויים מתחילים לחגוג... הרבה ימי חופש ונפחי מסחר קטנים. זהירות יתר נדרשת!

מבין הצמדים אחריהם המלצתי לעקוב בדו"ח הקודם, כמה ראויים לאזכור:

GBP/USD
כזכור, הצמד פרץ אזור התנגדות ובחן האם הוא הפך לאזור תמיכה. במהלך השבוע נוצר פין בר (לא מאוד איכותי) על האזור שהניב רווח. מומלץ להמשיך לעקוב אחרי הצמד.






מדדי הבורסה האמריקאית בדו"ח הקודם הצבעתי על שבירת אזור תמיכה והמלצתי לעקוב לצורך זיהוי איתות קונקרטי לכניסה לשורט. בפועל, לא היה איתות כזה והמדדים ביצעו במהלך השבוע האחרון נר עוטף עולה, איתות עצמתי לכוונתם בעתיד הקרוב.

NGAS
בדו"ח הקודם הצגתי את התעלה שבתוכה נע הצמד. לקראת סוף השבוע הוא פרץ את אזור ההתנגדות של התעלה, וכעת יש להמתין לבדיקת אזור ההתנגדות (שהפך לאזור תמיכה) ולהופעת נר או תסנית היפוך עליו כדי להצטרף למגמת העלייה.





ולצמדים מומלצים למעקב לשבוע הקרוב...

EUR/USD

הגרף השבועי מראה על היווצרות פסגה כפולה, כאשר השבוע שעבר יצר נר עוטף על אזור ההתנגדות. בהחלט פוטנציאל טוב לשורט, אם כי נקודת הכניסה הספציפית לא ברורה.





AUD/USD
הדולר האוסטרלי החבוט יצר במהלך השבוע האחרון איתותי עצמה מול כמה מטבעות. מול הדולר האמריקאי הוא יצר פין בר איכותי על קו התמיכה של תחתית כפולה. פריצת המחיר הגבוה של שבוע שעבר תהווה איתות לרכוש את הצמד.





GBP/NZD
הצמד מתחכך בשבועות האחרונים עם אזור התנגדות הנמשך שנה וחצי לאחור. מעניין לעקוב אחריו כדי לנסות ולאתר נר או תבנית היפוך שיצביעו על כניסה לשורט, או, אם יפרוץ את אזור ההתנגדות, לנסות ולאתר נר או תבנית להצטרפות לעליות.





USIOL
הנפט השלים במהלך השבוע שעבר תבנית ראש וכתפיים הפוכה ופרץ את קו הצוואר, דבר המצביע על סיכוי טוב לסיום מהלך הירידות ועל מהלך עליה פוטנציאלי של כ- 9$. בדף הפייסבוק העסקי שלי העליתי לפני ימים אחדים תמונה והסבר מפורטים, ועיקרם הוא שאני ממתין לתיקון כלפי מטה ולהיווצרות נר או תבנית היפוך על קו הצוואר כדי לאשר את אמינות התבנית.



אז כאמור, זהירות נדרשת (זה הזמן לקחת חופשה, לטפל בעניינים אישיים או להקדיש זמן ללמידה, שיפור וליטוש אסטרטגיות המסחר שלנו).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה