כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

ניתוח שווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

רעיון המסחר שהועלה בסקירה לפני שבועיים על ה- GBP/CHF והחל לעבוד בשבוע שעבר, המשיך לעבוד גם בשבוע האחרון. הצמד USD/CAD שהוצג בדו"ח האחרון ואחריו הומלץ לעקוב נכנס לפעולה. רעיון המסחר המקורי הוצג בנרות שבועיים, והוא עדיין לא הגיע ליעד הרווח, אך מעקב ב- TF יומי ושל 4H אפשר כניסה ברמת סיכון קטנה יותר שכבר הניבה רווח הגדול מהסיכון.

ולקראת השבוע הקרוב...

GBP/USD

לאחר שאזור התנגדות נפרץ בסוף נובמבר והביא את הצמד לשיאים של שנתיים, הוא ירד בשלושת ימי המסחר האחרונים וחזר לאזור (שאמור להפוך לאזור תמיכה). אני מתכוון להמשיך ולעקוב אחרי הצמד בתקווה שייצור נר או תבנית שיצביעו על חזרה לעליות.





NZD/CAD

תבנית בעלת מאפיינים דומים לאלה של הצמד הקודם, רק שכאן המחיר כבר התבסס מתחת לאזור התמיכה, כך שסיכויים טובים יותר יהיו אם תיווצר תבנית כניסה לשורט באזור המודגש.






SPX

הבורסה האמריקאית סיימה שבוע אדום (רוב המדדים סיימו שבוע אדום שני ברציפות), כאשר ניתן לזהות שבירה של אזור תמיכה. כרגיל, מומלץ להמתין לתבנית שתאשר כניסה לשורט.






NGAS

הגז הטבעי נע מאז חודש ספטמבר בין אזור תמיכה לאזור התנגדות אופקיים, ובשבוע האחרון הוא נבלם באזור ההתנגדות. נר היפוך יאותת על כניסה לשורט, ואילו היווצרות תבנית המשכיות מעל לאזור ההתנגדות תאפשר רכישת הסחורה.





USD/ILS
צמד שאני לא סוחר עליו בגלל ה- spread הגדול, אך מעניין מן הסתם רבים אחרים. השקל מפגין עצמה מול הדולר האמריקאי מזה זמן רב, אך ניתן לראות בבירור שבשלושת החודשים האחרונים גודל הנרות האדומים ירד בצורה משמעותית. הדבר מצביע על היחלשות מגמת הירידה, וביחד עם  המפגש עם קו התמיכה האלכסוני העולה עשוי להצביע על שינוי מגמה קרוב...



אנו מתקרבים לסוף השנה האזרחית המביאה אתה חופשות וירידה בנפחי הפעילות בשווקים, 
ולכן מחייבת זהירות יתר.
בהצלחה לכולם! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה