כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 19 בינואר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין הצמדים שהוזכרו בסקירה הקודמת, רובם ספקו יום-יומיים של מהלך בכיוון הנכון. אצל ה- NZD/GBP, ה- NZD/USD וה- USOIL המהלך הגיע ליעד הרווח הראשון, ואצל ה- NZD/JPY וה- USD/JPY המהלך היה קטן יותר.
ה- AUD/NZD בחר לנוע בכלל בכיוון ההפוך...

ולקראת השבוע הקרוב...

הדבר שבלט ביותר מבחינתי בסקירת סוף השבוע הנוכחי הוא חוזקו של ה- GBP מול רוב המטבעות. אמנם אני לא מבחין באיתות קונקרטי אך בהחלט מתכוון לעקוב אחרי הצמדים של ה- GBP למקרה שמי מהם ייצר את אחת מהתבניות שלי.

GBP/CAD

הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה ומייצר התכנסות עם סיכוי טוב לפריצה. אני לא סוחר פריצות, אך במקרה שהתרחיש הזה אכן יתממש אמתין לתיקון ונר / תבנית היפוך שיבואו לאחר מכן לצורך הצטרפות למהלך העלייה.



GBP/CHF

הצמד נתמך על קו תמיכה אלכסוני וביום שישי יצר נר עוטף עצמתי. גם כאן, מבחינתי, אין איתות קונקרטי אך סיבה מספיק טובה כדי לעקוב אחרי הצמד למקרה שאחת מהאסטרטגיות שלי תייצר איתות רכש.



NZD/USD
הצמד כלוא בין אזור התנגדות שהוכיח את עצמו בשבוע שעבר (וגם יצר איתות איכותי לכניסה לשורט) לבין קו תמיכה משופע. יש להמתין להגעת הצמד לאזור קו התמיכה ולעקוב למקרה שייצר נר או תבנית היפוך שיאותתו על חזרה לעליות.



PALLADIUM

בגרף החודשי ניתן לראות שהפלדיום כלוא בתוך משולש מתכנס, כאשר בחודש הנוכחי נעשה ניסיון לפרוץ את קו ההתנגדות. הגרף היומי מצביע על כך, שלפחות בטווח הקצר, יש סיכוי למהלך ירידות. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.








ביום שני האמריקאים חוגגים את יום מרתין לותר קינג ולכן הבורסות הפעילות בארה"ב יהיו סגורות, וגם בשווקי המט"ח נפח המסחר יהיה נמוך. אני מתכוון לנקוט גישה שמרנית במיוחד ביום שני בבוקר ובכלל לא לסחור אחה"צ.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה