כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

ניתוח השווקים לקראת השבוע הקרוב

השבוע האחרון היה דל יחסית (בסך הכול בצעתי שתי עסקאות) מכיוון שהשווקים המתינו לעדכונים מצדו של הבנק המרכזי האמריקאי. הצפי הוא להמשך ההמתנה גם בשבוע הקרוב... אני, בכל אופן, מקבל החלטות על-פי מה שהגרפים מספרים והתבניות המוגדרות מראש שלי מאותתות, ולכן מבחינתי מדובר בשבוע עבודה רגיל לחלוטין.

EUR/GBP

מאז תחילת השנה הצמד נע בתוך תעלה בעלת שיפוע יורד קל, בטווחי תנועה של כ- 300 פיפס. בשבוע האחרון הצמד בלם על קו התמיכה וייצר נר עוטף (כמעט מושלם). פריצה של הגבוה תהווה איתות לרכוש את הצמד, אם כי בגלל השיפוע היורד סיכויי ההצלחה מעט נמוכים מהרגיל לתבנית זו.




USD/ILS

השקל שלנו הוזכר לראשונה בסקירה הקודמת, ואנו ממשיכים במעקב אחריו... בשבוע האחרון מגמת ההתחזקות של השקל נמשכה, אם כי בקצב נמוך יותר. כרגע הצמד עדיין לא הגיע לקו התמיכה (ששורטט על סמך נרות חודשיים) וגם לא ייצר נר או תבנית היפוך, ולכן אמשיך במעקב.




USD/CAD

מזה כשנה הצמד נמצא במגמת עלייה, ובמהלך השבוע שעבר הוא סיים שלושה שבועות של תיקון שנבלמו על קו התמיכה תוך יצירת pin bar reversal קלאסי... פריצה מעל לגבוה של השבוע שעבר תהווה עבורי איתות לרכוש את הצמד.



GBP/AUD

הצמד השלים את תבנית הראש והכתפיים עליה הצבעתי בשבוע שעבר, אך נבלם על קו הצוואר. פקודה אוטומטית למכור את הצמד ממתינה מתחת לקו הצוואר. אם וכאשר הצוואר יישבר ויבוצע תיקון שיוודא שקו התמיכה הפך לקו התנגדות תוגדל הכמות.



מדדי המניות אהבו את הודעת הבנק האמריקאי המרכזי על אי-צמצום ההרחבה הכמותית ורשמו שיאים חדשים. יחד עם זאת, רובם המשיכו להפגין את הסטייה (divergence) עליה הצבעתי בסקירה הקודמת... אני עדיין ממתין לאיתות קונקרטי לכניסה לשורט.

DJ


הדאו ג'ונס הוא בעל התבנית ה- "יפה" ביותר מבין מדדי המניות המובילים בארה"ב...




DAX

המדד המרכזי של הבורסה המרכזית באירופה...





שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה